Sunday 1 September 2013

The Balm - Downboy

Merhaba! The Balm urunlerini eminim hepiniz benden daha iyi biliyorsunuzdur , cunku Turkiye'de cok daha kolay erisilebiliyor ama burada o kadar da kolay degil. 



























Ilk bakista bana biraz fazla tebesirimsi gozukse de daha sonra kullandikca sevmeye basladim. 9,9 gramlik bir urun , yani beni cok uzun bir sure idare edebilecegini dusunuyorum. 

Bebek pembesi ve soguk tonlarda diyebiliriz sanirim bu renge. Disaridan bakildiginda icinde simler gorsek de uyguladigimizda bu simler yok oluyor ve ortaya cok dogal bir goruntu cikiyor.

Normalde (Yaz aylari haric) ten rengim acik , o yuzden kisin duzenli olarak kullanacagim bir urun oldugunu dusunmuyorum. Ama eger esmerseniz , size cok iyi gidecegini dusunuyorum. 

Daha cok kisin tercih edecegim bir urun olsa da , rengini , durusunu ve kaliciligini begeniyorum. Turkiye'ye gittigimde tekrar alabilirim!

Cok opuyorum!
Lola









0 comments:

Post a Comment