Saturday 31 August 2013

Benefit Ultra Plush Lipgloss (Fauxmance)

Merhaba! Bloga yazi girmeyeli cok uzun bir zaman oldu , bu aralar biraz daha kanalima odaklandim sanirim. Acigi kapatmayi planliyorum , bakalim neler olucak ^_^

Benefit'in Ultra Plush Lipgloss'unu yaklasik 3-4 ay once ciktigi hafta Sephora'dan almistim. Normal sartlarda bir dudak parlaticisina 18 Kanada Dolari vermem , ama bu yapisi itibariyle bir parlaticiyi degil ruju animsatiyor.                                                                          
                                                                                                         

15 mL'lik sade ve kibar paketlemesi cok hosuma gidiyor. Son derece kolay uygulaniliyor , bir cok rujdan daha pigmentli ve mat gibi gorunse de icerisinde cok hafif ve dogal gozuken simleri var.





































Rengi , yukaridakida da gorebileceginiz gibi bir mercan rengi (Coral) , pembeye son derece yakin. Ama dudaga uyguladigimizda rengi daha koyulasip , dudak rengine yaklasiyor ve bu da gayet dogal bir gorunum yakalamamizi sagliyor.
Bana gore elma gibi koksa da , dudagima uyguladigimda bir tat alamiyorum.

Sanirim cok fazla ilgi olmadigi icin koleksiyondan kalkti , cunku Sephora'nin websitesinde goremiyorum. Bitince (alma imkanim olsaydi) herhalde almazdim...

Umarim hosunuza gitmistir , kendinize iyi bakin!
Lola

0 comments:

Post a Comment