Monday 21 October 2013

ELF Contouring Blush&Bronzer Yorumlarim

Merhaba! Uzun zamandir kanalima ve blogumda aktif degildim maalesef. Bildiginiz gibi okullar acildi ve cok stresli gidiyor. Programimi tam anlamiyla oturtunca her kanalimda daha aktif olmayi planliyorum. Bu arada gecmis bayraminizi kutlarim , umarim aileniz ve sevdiklerinizle beraber harika bir bayram gecirmissinizdir. 
Kucuk bir not : Bu resimler her zaman kullandigim kameramdan (Canon 400D) ile cekilmedi.

Gecen hafta Amerika'dan aldigim ve uzun zamandir aklimda olan bu 'Contouring blush and bronzer' ikilisini tanitmak istiyorum.




Sanirim online sitelerinde 3 farkli cesidi var ama ben Target'dan aldigim icin sadece tek cesidi vardi o da St.Lucia. Bu ikili NARS Orgasm alliga bir dupe olarak gosteriliyor. Gorsellere bakinca benzedigini dusunuyorum ama ikisini yanyana goremedigim icin bir sey diyemiyorum maalesef. Paketinden de anlayabileceginiz gibi cok cabuk tozutuyor.




Allik da bronzer da simli. Resimlerden de anlayabileceginiz gibi alligin pigmentasyonu cok zayif , bronzerin da tem tersi olarak pigmentasyonu cok cok yuksek. Ikisi de birbiriyle cok uyumlu renkler (Seftali tonlari).
Genel olarak begendigim bir ikili oldu ancak bronzeri kullanirken cok cok dikkatli olunmasini gerektigini dusunuyorum , alligi kullanirken de kat kat uygulamak gerekecektir. 
Buyuk ihtimalle tekrar satin alacagim bir urun olmaz ama daha cok yeni elime gecti degil mi?

Umarim begenmissinizdir. Lola



0 comments:

Post a Comment