Sunday 21 April 2013

Mac Fix+

Herkese merhaba! Bugun tanitacagim urun MAC'ten aldigim ilk (ve buyuk ihtimalle tek) urun.
Neden ilk neden tek? Her seyden once MAC hayvanlar uzerinde test yapan bir firma. Bu firmalardan urun alimi yapmiyorum. Ancak Fix+'i hayvanlar uzerinde test etmediklerini ve yesil cay gibi dogal ozlerden yaptiklarini bildigim icin aldim. Onun disinda kendi paramla kolay kolay alacagim veya almak isteyecegim bir marka degil.

Bunu da soyledigime gore yorumlara gecebiliriz sanirim... Eger beni Youtube'dan takip ediyorsaniz ne kadar seyahat boy urun meraklisi biri oldugumu biliyorsunuzdur. Fix+'i da ilk defa deneyecegim icin seyahat boyunu aldim.

30 ML beni cok uzun bir sure idare eder bence.

Gunde 2 kez kullaniyorum. 1 kere makyajimi yaptiktan hemen sonra sabitlemek icin. Digeri ise gun icinde terledigimde.


Urununun vaat ettigi seylerden biri pudra gorunumunu azaltmak. Bu sorunu gercekten ortadan kaldiriyor. Pudrayi en cok goz alti kapaticimi sabitlemek icin kullaniyorum ve o bolgeye sΔ±ktigimda boyle bir sorun olmuyor.

Aman , sΔ±karken cok yakindan uygulamayin. En az 6 cm olsun aranizda siseyle! Yoksa gitti rimel gitti goz kalemi! :))

Makyaji sabitlemesi orta diyebilirim. 4-5 saat rahat rahat gidiyor ama sonrasi hakkinda cok bir sey diyemeyecegim.

Ama terledikten sonra uyguladiginizda ohh , cennet gibi geliyor resmen!!

Bu urunu yazin cok sΔ±k kullanacagim sanirim cunku yazin (cilt makyaji yapmasam da) daha cabuk terliyoruz  ve ferahlamaya ihtiyac duyuyoruz. Yaz boyunca bunu buzdolabinda tutucam ve disari cikarken de pat diye cantama aticam hehe ^.^

 Kucuk olup makyaj cantasinda cok yer kaplamayacak olmasi da super bir sey!




Benden simdilik bu kadar , umarim yaziyi begenmissinizdir. Yorum birakmayi ve uyem olmayi unutmayiniz! Operim yanaklarinizdan :)

Twitter : LolaPosa
Instagram : Lolabunnyp

0 comments:

Post a Comment